Persbericht IPvo365

JP Networks B.V. en Huijbregts Automatisering bundelen krachten in IPvo365 B.V.

JP Networks BV uit Zwolle en Huijbregts Automatisering uit Dronten hebben hun krachten per 1 maart 2012 gebundeld in het VoIP segment en in het werken in de Cloud onder Office365.

Deze telecom en cloud diensten zullen in deze markt worden aangeboden onder de naam IPvo365 BV. Het bellen via internet (VoIP) en het plaatsen van uw data buiten uw bedrijf (Office365) is het werken van de toekomst. Met een internetverbinding bent u altijd bereikbaar en heeft u altijd uw data tot uw beschikking, waar ook ter wereld.

Beide ICT bedrijven zijn al bekende spelers in de ICT markt en versterken hiermee nu ook hun positie in de VoIP en Office365 markt. Deze samenwerking resulteert in het aanbieden van de diensten in een groter werkgebied, een gunstiger inkoop van diensten en hardware en een bundeling van kennis op het gebied van VoIP en het werken in de Cloud.

Het aanbieden van traditionele diensten en services op ICT gebied richting bestaande klanten blijft voor zowel JP Networks als Huijbregts Automatisering ongewijzigd. Meer informatie kunt u vinden op www.ipvo365.nl

Delen op